LoesInUSA.reismee.nl

BUMPY RIDE

Na een lange rit zijn we uiteindelijk aangekomen in ons hotel. Het is nu 1u30 (Belgium time) en we waren om 7u30 vertrokken in Leuven. Eerst de Thalys genomen in Brussel naar Amsterdam-Schiphol waar we met het vliegtug vertrokken. Nadat we het nieuws kregen dat onze vlucht overboekt was, schoten we een beetje in paniek (extra stress!). De stewardess zei letterlijk: "We hebben meer stoelen verkocht dan dat we eindelijk hebben dus staan jullie op Stand-By". Daar stonden we dan met onze mond vol tanden... Omdat we goed doorgestapt (gelopen) hebben, hadden we echt net de voorlaatste plaatsen bemachtigdmaar jammer genoeg niet naast elkaar :) Tobi zat een rijtje voor mij. Het enige voordeel hieraan was dat ik kon kiezen welke films ik wou zien ;).

Na een vlucht van 8u, ongeveer 4 films ;), zijn we aangekomen in Chicago O'Hare International Airport. Het was 25°C, zwaar aan het onweren, en 14u00 lokale tijd. Na 1,5 uur gewacht te hebben op onze bagage konden weeindelijk richting hotel vertrekken. Vanuit de luchthaven moesten we eerst de 'shuttle' nemen om naar de juiste terminal te gaan om dan met de metro 'downtown' te vertrekken. Mááár... de metro (de enige metro vanuit de luchthaven) reed maar een paar haltes en stopte onderweg wegens werken. Dus moesten we eerst nog een bus nemen om zolang in de file te staan, voor maar twee haltes,en daarna terug de metro te nemen, dan nog is over te stappen naar een andere lijn en dan nog eens 4 blokken te stappen!

Het hotel is zoals op de foto's, dus IDEAAL. Aangekomen om 18u00 lokale tijd, wij zijn bekaf!

Morgen gaan we als echte toeristen Chicago verkennen.

Slaapwel :D

moeke en vake

dag schatten, blij te horen dat jullie, met wat hindernissen, goed toegekomen zijn in jullie hotel. Ik kan me voorstellen dat jullie bekaf waren, wat een ontzettend lange dag! Hopelijk hebben jullie goed geslapen en ontbeten en kunnen jullie als echte toeristen de stad verkennen. Dikke zoen, moeke en vake

opa

Dit zijn de ervaringen van elke beginnende (wereld)reiziger. Hebben wij ook meegemaakt, maar al doende leer je. Deze verdwijnen echter in het niet na een prachtige reis, waarvan je je alleen nog de prettige en onvergetelijke dingen herinnert.

opa

Francisca

Om zulke stress te vermijden, checken wij altijd op voorhand in. Je kan dat online 24u op voorhand. Plaatsen kiezen, bevestigen en enkel nog bagage afleveren op de luchthaven. Veel minder stress gegarandeerd. Geniet van je reis en tot lees :-)

Loes

Het online inchecken lukte niet vrijdag, daarmee dat we problemen hadden zaterdag met de vlucht ...