LoesInUSA.reismee.nl

DAY 34 - LOS ANGELES

Voor onze laatste dag hebben we geslapen tot de middag en ons mentaal voorbereidt op de lange vlucht van morgen :D.

In de late namiddag vertrekken we naar de Santa Monica pier. Als we er aankomen is het er afgesloten wegens te druk ... Mmm, dit is echt welbalen, het leek ons een leuke afsluiter. Dan rijden we nog maar een stukje langs de kust, maar er is zoveel file dat we 3 uur gedaan hebben over 15 mijl. Amaai het is druk op een vrijdagnamiddag ... Dan zijn we maar gaan eten, de allerlaatste keer, in TGI natuurlijk :D.

Terug in het hotel proberen we in te checken om een standby te vermijden, maar het lukt weer niet. We zijn als passagier onbekend, vluchtnummer onbekend, E-ticket nummer onbekend, alles onbekend. Dit is niet leuk! Wat een pechdag! Dan besluiten we maar om tot in LAX te rijden (het is maar 1,5 mijl van het hotel, anders zouden we zo zot niet zijn :))om te horen hoe het zit. Nu is onze vlucht gecancelled voor morgennamiddag ... Ze hebben voor mij na aandringen iets anders gezocht en ik heb dan maar aangenomen wat ze bieden (na een eindeloze discussie dat ik moet en zal vertrekken op zaterdag met aankomst op zondag!). We vertrekken morgen om 11u00 naar Chicago, om dan over te stappen een vlucht naar Brussel. Normaal gezien komen we aan om 9u00 in de morgen. Dit is sowiso al beter dan 19u in de avond :D.Maar natuurlijk zitten we 2 keer niet naast elkaar ... Echt een pechdag!!!

Nu is er nog een kans dat de vlucht naar Chicago gecancelled kan worden omwille van een brand ... Laten we hopen op goed nieuws morgen!!!

Nu nog proberen te slapen, dat zal een moeilijke worden ...