LoesInUSA.reismee.nl

DAY 31 - SAN DIEGO - LOS ANGELES

Na een luie voormiddag (uitgeslapen) in San Diego vertrekken we tegen de middag naar Los Angeles, the final destination! Het is ongeveer 2,5 uur rijden vanuit San Diego. We beslissen om niet langs de kust te rijden en de snelste weg te nemen, het enige nadeel is wel dat de snelweg oersaai is!!! Nabij LA is het super druk op de weg, ze rijden hier als zotten :D.

Ons hotel ligt bijna naast de internationale luchthaven van Los Angeles (LAX). Het hotel is super goed in orde. Er is gratis parking van het hotel, en als we de lift nemen in de parking komt deze naast onze kamer uit, hoe gemakkelijk! De kamer heeft uitzicht op het zwembad en is ook tip top in orde. Zeker als je voor 4 nachten hier bent.

Nadat we zijn gesetteld in het hotel, zijn we als een blok in slaap gevallen ... Oeps! Tegen de vooravond vertrekken we naar Manhattan Beach voor de zonsondergang te zien. Oooh, hoe romantisch! Je merkt het als we dichter tegen de beach komen, je ziet het ene machtige strandhuis na het andere opduiken, allemaal met een groot raam en terras naar de zee gericht.

Nadat we eindelijk een parkeerplaats gevonden hebben, gaan we te voet tot aan het strand. Je hebt eerst een rij strandhuizen, dan een soort van mini dijk en danhet strand. Op het strand staan er schommels en volleybalnetten waar ze volop aan het volleyballen zijn. We stappen een stukje langs de strandhuizen die je bijna uitnodigen om mee te komen bbq en in de zeteltjes te liggen om mee van het prachtige uitzicht te genieten. Dan stappen we terug langs het strand en zien we de prachtige zonsondergang, WAUW! Hier kan ik wel gewoon aan worden. Echt een super mooi uitzicht, ik word er gewoon stil van.

Morgen gaan we LA verder verkennen.

moeke

wat klinkt dat allemaal bijzonder romantisch en idyllisch. Het is verleidelijk van jullie verhalen te lezen. Ik zie dat het hotel in L.A. ook geweldig top is! Met en salonnetje! Geniet nog van jullie laatste dagen verlof, ik kijk er naar uit jullie zondag te zien!! xxx