LoesInUSA.reismee.nl

DAY 30 - SAN DIEGO

SEAWORLD DAY

Vandaag gaan we naar Seaworld, een pretpark met zeedieren :D. We hebben flamingo's gezien die op de weg aan het stappen zijn, dolfijnen die het zotteke aan het uithangen zijn, zeeleeuwen die enorm veel lawaai aan het maken zijn en dan zijn er nog de luide gillen van de mensen op de achtbaan.

Er is niet veel volk in het park, dus het is aangenamer dan we verwacht hadden. De eerste attractie dat we doen is een 'ride to Atlantis', een watersplash, zalig! De volgende attractie was met een bootje op een rivier, hier waren we van kop tot teen nat gemaakt. Je kan langs de zijkant van een attractiemet een kanonde mensen nog meer nat maken, wij hadden natuurlijk pech :D. Gelukkig is het lekker warm weer :D. Daarna is er nog een achtbaan doorheen het park, die ging super snel!!! Echt niet normaal, eerst staat die stil en dan vertrekt die ineens super snel :D.

Daarna hebben we de dolfijnenshow gezien, echt geniaal! Je hebt natuurlijk een prins en prinses, en dan nog 7 of8 dolfijnen. Echt WAUW om te zien! Die springen echt alle kanten op :). En maken u natuurlijk ook nog eens helemaal nat nadat je terug opgedroogd bent ... Dan gaan we nog naar de orka show, wat een grote beesten :D. Die hebben ons ook nog eens goed nat gemaakt, zalige show!

Morgen rijden we naar Los Angeles en daar verblijven we onze laatste 4 nachten.

Nette

Ik Wil ook, tante toes!