LoesInUSA.reismee.nl

DAY 33 - LOS ANGELES

Wauw, dag 33 ... nu al !?!?

Vandaag gaan we naar de Universal Studios in Hollywood! Universal Studio's is een filmstudio en pretpark door elkaar. Onderweg staan we al direct in de ochtenfile, balen! Na een dik uur rijden zijn we eindelijk in Universal Village geraakt. Om tot in het themapark te raken moeten we eerst nog langs de skywalk. Hier staan allemaal winkels in een thema van de Universal Studio's. Wel is leuk om door te lopen :).

Dan komen we aan aan het park. Het is nog eens een uur aanschuiven om een ticket te kopen, was niet echt slim van ons ... Als we eindelijk het park binnen zijn, is het er super druk! We zijn direct doorgestapt naar de Universal Studio tram tour. Met deze tram rijden we doorheen de studio's en opgebouwde scènes die zijn blijven staan. We zien hier King Kong, Liar Liar, Bones, CSI Miami (ja echt, dit wordt opgenomen in LA!), Desperate Housewives, War of the Worlds, Jurrasic Parken nog zoveel andere. We rijden langs een klein pleintje met gras en een bankje, dit wordt blijkbaar gebruikt als Central Park in New York. Het pakt wel u beeld weg van de ideale filmwereld :). Ik heb wel 'Carmen' van de'Sisterhood of the traveling pants' gezien en Pete Wentz van Fall Out Boy :D.

Verder zijn er in het park nog attracties in 3D en 4D van Shrek en Despiccable Me (hilarische minions), een waterbaan van Jurassic Park, een achtbaan van The Mummy en nog zoveel andere. Het park is super groot en je hebt meer dan 1 dag nodig om alles te doen :). Wij moesten echt veel te lang aanschuiven, vooral omdat als je meer geld betaald voor je toegangsticket je een 'front of the line pass' kreeg, en echt veel mensen kopen dit waardoor zij voorgang krijgen en wij extra moeten wachten... maar dat hoort erbij denk ik dan :D.

We zijn niet meer in downtown geraakt vandaag, dus dit zal voor morgen zijn. Morgen ... onze laatste dag :(. Niet te geloven hoe snel het al allemaal gegaan is.

moeke

geniet nog intens van de indrukken!! xxx