LoesInUSA.reismee.nl

DAY 3 - CHICAGO - SPRINGFIELD

Vandaag zijn we onze auto gaan ophalen, let the roadtrip begin!!! De auto is helemaal in orde, we hebben zelfs een splinternieuwe gekregen. Het is een zwarte Chevrolet, hij is super fancy met blauwe lichtjes binnenin en dat is het enige dat ik weet :).

Eens buiten het centrum van Chicago komen we op de autostraten en volgen we route 55. Je ziet het ene reclamebord na de andere die al van een verre afstand leesbaar zijn. Allesdat we onderweg tegenkomen is super groot! Je komt ogen tekort om alles gezien te krijgen. Wat me ook opvalt, je ziet geen enkele vuile auto en allemaal zo groot en blingbling :D.

Na een2 uur rijden stoppen we in Bloomington. Een klein stadje met schattige huisjes. Daar zijn weinkopen gaan doen in WALMART. Wat een gigantische winkel! Ze hebben daar gewoonweg alles, maarecht alles!

NaBloomington zijn wedoorgereden naarSpringfield. Hier overnachten we in een hotelletje net buiten het centrum. Het hotel is goed orde en heeft een buitenzwembad, gewoonweg ZALIG met de 35°C buiten ...

Morgen rijden we door naar Saint-Louis.

Lies

Happy birthday!!
The Simpsons niet tegengekomen in Springfield???? :)

moeke en vake

klinkt allemaal zeer mooi! Jullie wanen je zeker in een Amerikaanse film. xx

moeke en vake

GELUKKIGE VERJAARDAG TOBI xxxx

oma en jet

heel leuk om jullie reis mee te beleven