LoesInUSA.reismee.nl

DAY 6 - SAINT-LOUIS - DES MOINES - OMAHA

Deze morgen zijn we vroeg opgestaan om ver te kunnen rijden. Vanuit Saint-Louis vertrekken we naar Des Moines. Onderweg zie je eindeloze heuvelachtige wegen, veel groen en bossen, en weinig auto's voor of achter je.Regelmatig kom je een (gigantische) boerderij tegen, echt in zo een typische stijl. Ik moest meteen aan Nette haar boerderijtje denken ;).Eens aangekomen in Des Moines, veel het een beetje tegen. Het is er saai en er liep niemand rond behalve wij .. Dus ja, dan zijn we maar terug vertrokken, deze keerrichting Omaha.

Om naar Omaha te gaan, rijden we door Iowa. Iowa staat bekend voor de vele maïsvelden. Dit is zekerbewezen, echt het eneeindeloze veld na het andere. Prachtig om te zien! Onderweg zijn we 2x moeten stoppen op een 'rest area' voor WIFI vast te krijgen om een hotel te boeken. Aangezien we niet wisten hoe ver of naar waar we gingen rijden, hadden we dus nog geen hotel geboekt. Normaal gaan we dan een hotel binnen op de weg, maar dit weekend is het Labor Day Weekend, de kans dat alles volzet is, is groter. 2de keer, goede keer :) we hebben nog last-minute een hotel vastgekregen! Eens aangekomen in het hotel, is dit blijkbaar een suite. Des te beter want hier blijven we 2 nachten, FEEST :D!

In totaal hebben we vandaag 764km gereden :) niet slecht e! Morgen gaan we op verkenning in Omaha.

Hiermee sluit ik mijn 'gezever' van vandaag af, we hadden eigenlijk echt niet zo een boeiende dag vandaag ;).

nette

Ik wil spelen met de boerderijen in Amerika!

oma en jet

meer dan km of het niets is,amaai

oma en jet

800 km en meer amaai