LoesInUSA.reismee.nl

DAY 8 - OMAHA - DENVER

Deze morgen zijn we vroeg vertrokken richting Denver, Colorado! We zien het landschap van plat naar heuvels, van countrystijl naar western, en van maïs naar grote graslanden veranderen, met een paar kuddes (x10 ofzo..) koeien. Een heel deel van de rit, was een beetje saai .. Zonder steden, exits, eten, en zelfs geen telefoonverbinding. We zitten hier echt in de middle of nowhere :). Hierdoor hebbenwe onze skype gemist met de familie, sorry hiervoor :D. We zijn echt in alle mogelijke stops aan de kant gereden om WiFi vast te krijgen.

Na een paar uur rijden komen we aan in Colorado, hier is het nog eens een uur extra verschil. Nu is het 8 uur vroeger. Je ziet de Rocky Mountains al van een verre afstand, prachtig! Met op een paar toppen nog sneeuw. Het is wel zwaar bewolkt dus de foto's zijn een beetje donker en je moet goed kijken :).

Na aankomst zijn we het centrum van Denver ingetrokken. Veel parken onderweg, schattige huisjes met veranda's aan de voorkant met zo een typische schommelstoel, en voor de rest natuurlijk veel plaatsen om te eten. Niet veel toeristisch te zien, er zijn veel wegen afgesloten waarschijnlijk voor Labor Day morgen, dus onze opties zijn al een heel stuk kleiner voor onze seighseeing.

Morgen reizen we doornaar Cheyenne, we gaan dit proberen door de Rocky Mountains. Vandaag hebben we in totaal857km gereden :).

vake

Hey Loes en Tobi: op vraag en dus kosten van oma en jet heb ik 20 euro extra fotoruimte betaald. Je krijgt hiervoor nog een mailtje.
Dus, zoals gezegd, 300 extra foto's, je kan je nu helemaal laten gaan.
Het monument in Denver is het colorado state capital building en niet de bib zoals ik eerst dacht (deze staat aan de andere kant van het plein). Dikke kus.

Loes

Thank you daddy :D