LoesInUSA.reismee.nl

DAY 10 - CHEYENNE - CODY

Deze morgen zijn we vertrokken naar Cody, Wyoming. We zitten in Cody omdat we donderdag Yellowstone gaan bezoeken. Cody is de dichtsbijzijnde stad voorde oostelijke ingang vanYellowstone. Van wat we al gezien hebben van Cody, is het heelwesternachtig :) veel winkels met cowboyboots en cowboyhoeden te koop en veel saloons om te eten en te drinken.

We hebben de hele dag op de baan gezeten, met prachtige en eindelozeuitzichten. Blijkbaar wonen er gemiddeld maar 2 mensen in de km² in Wyoming, dit hebben we zeker gezien. Ongeveer1,5 uur rijden voor je een dorp(je) tegenkomt. Er zijn geen woorden voor hoe prachtig de bergen en natuur hier zijn onderweg,de foto's zullen genoeg zeggen :).

We blijven morgen een extra dagje om Cody te bezoeken en wat cultuur op te snuiven,en om wat uit te rusten. De laatste dagen hebben we veel gereden :D, nu hebben we wat beweging nodig.

Nette

Heb je al echte cowboys gezien, tante toes?

Loes

Ja die hebben we al gezien :D met super grote cowboyhoeden op

oma en jet

we kunnen het ons niet voorstellen hoe het echt is,maar jullie geven ons een echt beeld van de uitgestrektheid,nog veel beleven en wees voorzichtig,ja,ja