LoesInUSA.reismee.nl

DAY 19 - WILLIAMS - LAS VEGAS

Vandaag op het programma: LAS VEGAS, LAS VEGAS, LAS VEGAS! Vol verwachtingen vertrekken we via old route 66. De route 66 ligt er verbazend verlaten bij. We zijn 1 stadje gepasseerd, Seligman, en dat is van kop tot teen aangekleed met route 66. Eens daarbuiten is het een flauwe boel :).

We zijn onderweg gestopt aan de Hoover Dam, veel hebben we niet kunnen zien omdat het er super druk is, en hetis 10 dollar voor parking, afzetters :D.Het water staat alleen super laag ...Veel rotsen onderweg, en hoe dichter bij Las Vegas, hoe warmer het is. We zitten aan 100 F :p ongeveer 37 graden. ZALIG!

Dan zien we de skyline van Las Vegas, je ziet de Strip al van ver af, de grote gebouwen mooi op een horizontale lijn. We rijden met de auto heel de Strip langs beide kanten af om al eens te snoepen van wat er ons te wachten staat. Je kan al raden dat het gigantisch grote gebouwen zijn, tot over de top ingekleed. Gewoonweg dromenland. Limo's in alle kleuren, reclameborden op auto's, taxi's in alle kleuren en maten, kunstenaars langs de weg, ... We zijn gepasseerd in Piratenland, vulkanen, Rome, New York, Londen, Parijs en Egypte.

Nadat we eindelijk de juiste parking gevonden hebben voor Treasure Island, gaan we op zoek naar de lobby. Man wat is dat hotel groot!!! Na 10min stappen hebben we de lobby gevonden, waar dan nog eens zeker 50 staat aan te schuiven om in te checken, mmm ... Na een uurtje zitten we in onze hotelkamer met uitzicht op de strip, ZALIG!

Dan gaan we op stap! Eventjes gaan shoppen in Fashion Week, daar loop je al verdwaald ... Ik geloof dat er 200 winkels zijn op 3 verdiepingen, zonder te overdrijven! Wat een paradijs, voor mensen met geld ;) en voor mij voor mijn dromen :D. Er zijn ook op bepaalde uren shows voor een hotel. Die bij ons voor het hotel, pirateneiland, is voorlopig niet in running, jammer genoeg ... Bij de Mirage hebben we een vulkaanuitbarsting gezien met gigantisch hoge waterstralen en vuurstralen. Dan zijn we doorgestapt naar de Bellagio, met fonteinen die dansen op de muziek. Dit hebben we zelfs 2 keer gekeken omdat het zo prachtig is. Onderweg kom je allerlei soorten bekende karakters tegen, van een zatte Homer tot Elvis Presley.

Dan keren we terug naar ons hotel en gaan eventjes door het casino. En dat zit daar dus echt vol! Echt bijna aan elke tafel zit wel iemand :D. En er is ook bar, cowgirls wanted, haha! Zijn daar eventjes binnengeweest, en daar is een live country band, met een dansvloer ervoor met echte cowboys die aan het dansen zijn, verleidelijk :D.

Morgen gaan we verder op verkenning!

Marie

Suuuuupeeer!!!
Om bij weg te dromen! Geniet er nog van