LoesInUSA.reismee.nl

DAY 20 - LAS VEGAS

In de late voormiddag vertrekken we downtown Las Vegas met de auto. We komen aan in Fremont Experience. Een gigantisch lange gang, vol met bars, casino's, souveniers en kleine kraampjes met t-shirts en juwelen.

Tegen de middag zijn we terug in ons hotel, en zijn we klaar voor het zwembad!!! Het feest is al volop aan de gang als ik daar binnen loop, en vooral al veel zatte mensen :). Er staat een live DJ met goede en vooral luide muziek. Het zwembad is zalig fris, ideaal in de 37°C. Eventjes zonnen, eventjes afkoelen in het zwembad. Dit is pas vakantie :D.

In de late namiddag vertrekken we op hotelcasinotoer :p. Eerste hotel dat we binnen stappen is de Venetian. Buiten staan de gondels klaar om je op toer te nemen, en die bekende brug van in Firenze staat er ook, de naam ben ik eventjes vergeten. Dan stappen we door naar Ceasars Palace. Als je binnen stapt (in 1 van de zovele ingangen) zie je een grote vijver, de plafonds zijn helemaal vol getekend met Italiaanse beelden, de winkelgangen zijn helemaal ingekleed in Romeinse gebouwen met blauwe lucht en wolkjes. De fonteinen die we onderweg tegenkomen zijn super groot en zijn vooraleen zalige verfrissing :).

Dan zijn we nog eens gaan kijken naar de fonteinen, we hebben nog 2 andere shows gezien dan gisteren. Super leuk! Hierna zijn we nog doorgestapt naar New York New York. Hier staat de Brooklyn Bridge en de Empire State Building. Binnen is er een grote chocolade winkel, met het Vrijheidsbeeld in chocolade! AMAZING :D. En natuurlijk casino's, casino's, casino's ...

Dan zijn we langs de andere kant van de strip terug gewandeld. Het wordt steeds minder aangenaam om ertussen te stappen. Mensen dringen zich op om vanalles te kopen en te komen drinken:p.

In totaal hebben we vandaag 4uur gewandeld, in 37°C, wel in de donker, maar onze voeten doen er pijn van :D.

Morgen nog een dagje Las Vegas!