LoesInUSA.reismee.nl

DAY 21 - LAS VEGAS

Zalig, zowakker worden en in het midden van Las Vegas zitten :). Aangezien we gisterenavond alles gedaan hebben wat we vandaag gepland hadden, hebben we een rustdag ingelast :).

In de voormiddag zijn we naar de Premium Outlet Las Vegas geweest. Een outlet met de duurste merken. Wel is leuk om hier in rond te snuffelen. Je vindt er echt alles: Dolce & Gabanna, GAP, Porche, Burberry, Chanel, en noem maar op! Het is er super druk en je ziet er echt allerlei soorten mensen :p. Onderweg terug naar het hotel rijden we nog eens heel de strip af. Dit blijft toch wel een gigantisch zicht ... We rijden ook langs het befaamde bord: Welcome To Las Vegas! Je kan je auto parkeren en echt letterlijk aanschuiven om ermee op de foto te gaan :). Hier stond wel 50 man aan te schuiven.

Tegen de middag is het al 38°C, echt te warm om buiten rond te lopen. Gelukkig is ons hotel een stad op zijn eigen om ons bezig te houden :).

Morgen rijden we naar Bakersfield door Death Valley. Spannend :).