LoesInUSA.reismee.nl

DAY 21 - LAS VEGAS

Zalig, zowakker worden en in het midden van Las Vegas zitten :). Aangezien we gisterenavond alles gedaan hebben wat we vandaag gepland hadden, hebben we een rustdag ingelast :).

In de voormiddag zijn we naar de Premium Outlet Las Vegas geweest. Een outlet met de duurste merken. Wel is leuk om hier in rond te snuffelen. Je vindt er echt alles: Dolce & Gabanna, GAP, Porche, Burberry, Chanel, en noem maar op! Het is er super druk en je ziet er echt allerlei soorten mensen :p. Onderweg terug naar het hotel rijden we nog eens heel de strip af. Dit blijft toch wel een gigantisch zicht ... We rijden ook langs het befaamde bord: Welcome To Las Vegas! Je kan je auto parkeren en echt letterlijk aanschuiven om ermee op de foto te gaan :). Hier stond wel 50 man aan te schuiven.

Tegen de middag is het al 38°C, echt te warm om buiten rond te lopen. Gelukkig is ons hotel een stad op zijn eigen om ons bezig te houden :).

Morgen rijden we naar Bakersfield door Death Valley. Spannend :).

moeke

een rustdag zal deugd gedaan hebben! Zo warm daar, zal ook wel vermoeiend zijn. Leuk om jullie verhaal te volgen. Dikke zoen xxx

oma en jet

wat een prachtige reportage,proficiat