LoesInUSA.reismee.nl

DAY 22 - LAS VEGAS - DEATH VALLEY - BAKERSFIELD

Deze morgen vertrekken we vroeg naar Death Valley zodat we er niet te laat op de midddag aankomen omwille van de hitte. We zeggen het zalige Las Vegas vaarwel voor nu, en zijn terug weg met de auto.

Onderweg stijgt de temperatuur met de minuut. Na een uur onderweg de zijn is het al over de 100F. We zien enorm veel cactussen langs de weg, droge grond en planten.

Eindelijk aangekomen in Death Valley Nationaal Park, is het er echt letterlijk doods ... Het is er super warm en droog. Je kan er bijna niet buiten komen om eventjes van het uitzicht te genieten. De bergen en rotsenzien zelfs zwart, van de dood gesproken :). We hebben een deel grote weg gedaan, en een klein deel zonder asfalt maar dit is echt niet aangenaam :p. De weg zelf is super heuvelachtig, om misselijk van te worden, maar de uitzichten die we zien zijn natuurlijk wel prachtig!

Dan rijden we door naar Bakersfield, ondertussen zitten we in Californië. Je ziet een landschap vol rotsen, bergen, droog gras en bomen. Aangekomen in ons hotel, gaan we voor een heerlijke duik in het buitenzwembad en lekker eten in het centrum.

Morgen rijden we naar Sequoia Nationaal Park en overnachten in Fresno.

Reacties

Reacties

vake

Hoe? en geen foto's vandaag ? We zijn dat wel gewoon hé, ons niet laten afkicken .... :-) veel groetjes en dikke kussen.

opa

Oef. Die blingbling van Las Vegas is echt niets voor mij! Geef mij maar die prachtige landschappen en ander natuurschoon.

Loes

Ik kon er geen foto's omzetten want in ons motel was geen WiFi, dus ik zat op de parking van de McDonalds haha :D en ik had geen tijd over want ik denk dat ze mij door kregen ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!