LoesInUSA.reismee.nl

DAY 27 - SAN FRANCISCO - SAN JOSE

HAPPY BIRTHDAY TO ME :D

Vandaag vertrekken we op ons gemak naar San Jose, dit is ongeveer 1 uur rijden vanuit San Francisco. We rijden eerst zelf nog met de auto rond in San Francisco naar Lombard Street met die 8 haarspeldbochten. We hebben ze afgereden :D. Dit is wel echt cool en super scherp naar beneden. Dan zijn we die straat nog verder afgereden en zitten we tussen de mooie Victoriaanse huizen. Dan rijden we nog eventjes langs de pier. Heerlijk :).

Daarna rijden we naar Twin Peaks. Dit is een uitkijkpunt over heel San Francisco. Maar eens we daar aankomen zien we niets anders dan mist ... We zitten in de wolken, letterlijk :D.

Dan rijden we door naar San Jose. San Jose is een redelijk rustige stad. We komen een boerenmarktje tegen waar ze ook weer alles verkopen. Dan checken we al vroeger in dan verwacht in ons hotel. De kamer en hotel zijn TIP TOP in orde!!! In de namiddag genieten we van de zon in het zwembad op het dak van het hotel. Wat een rustige zalige dag :).

Morgen rijden we naar Lompoc voor een overnachting.