LoesInUSA.reismee.nl

DAY 28 - SAN JOSE - LOMPOC

Vandaag hebben we een lange rijdag voor de boeg. We willen graag langs de kustlijn rijden, en dan doen we dat ook natuurlijk :D. Onderweg is het super druk ... Het is niet slim om op een zaterdagmorgen naar de kust te vertrekken :). Maar we moeten (en vooral willen) er toch door.

Tegen de middag stoppen we even in Camel by the sea. Wat een super gezellige stad! Hier staat het ene vakantiehuisje na het andere gepropt, maar zo leuk op elkaar ingespeeld dat het er super gezellig lijkt. Je zietverderdoor het ene grote'beach house' na de andere. Super mooi en groot en tot in de detail in orde gemaakt.Nauturlijk vind je er ook elke dure winkel terug :). Eens aan het strand parkeren we even om te lunchen. Gek idee dat we aan het eten zijn aan de andere kant van de wereld, haha!

Dan rijden we verder langs de kustlijn. Wat een prachtige blauwe oceaan, helemaal anders dan aan Oostende! We stoppen een paar keer langs de weg om de prachtige uitzichten te bewonderen. Dan komen we aan aan een uitkijkpunt met honderden zeeleeuwen. Gigantisch dikke, luie zeeleeuwen :).

Dan komen we eindelijk aan in Lompoc. Een grote stad langs de kust. En vandaag hebben we ook een laundryday gehouden zoals echte Amerikanen in de wasserette :p.

Wat een vermoeiende dag vandaag, we hebben ongeveer 7 uur gereden, maar het was zo een dag dat de mijlen niet vooruit gingen :).

Morgen rijden we door naar San Diego voor 2 nachten.