LoesInUSA.reismee.nl

DAY 29 - LOMPOC - SAN DIEGO

Vandaag vertrekken we naar San Diego voor 2 overnachtingen. Het is al redelijk druk op de baan, ook al is het een zondag :). Om tot in San Diego te raken, moeten we door het centrum vanvan Los Angeles rijden. Ik heb al een klein stukje van het bekende HOLLYWOOD teken op de berg gezien. We rijden voorbij Hollywood, Disneyland, Laguna Beach, Newport Beach, Malibu en nog allemaal bekende stranden. Maar dit is voor binnen een paar dagen om dit allemaal uit te proberen ;).

We proberen terug langs de kustlijn te rijden zodat we mooie uitzichten hebben. We komen veel stadjes tegentussendoor. Vooral surfclubs en beachclubs. En ze hebben hier echt 1001 verschillende winkeltjes! Het uitzicht over de zee is prachtig! Het water ziet helderblauw, en ik heb vandaag 3 dolfijntjes gezien :). Langs de stranden zie je het ene grote strandhuis na het andere, om jaloers op te worden ... De stranden zijn veel minder breed dan bij ons. Je kan je auto voor het strand parkeren en na 10 stappen zit je in het water. Zalig :D. Om de lunchen parkeren we ons langs het strand, lekker in het zonnetje.

Een uur later komen we aan in San Diego. Ons hotel valt super goed mee, goed dicht bij Seaworld wat we morgen gaan bezoeken. We gaan dan ook eens rondrijden in het centrum van San Diego.